24.8.09

Fluctuación da oferta e demanda de imaxes corporativas en Galicia e Admin. Aut.

Ben sabido é que o mercado ten unha dinámica propia, pero as variacións dos prezos no sector da publicidade e o deseño gráfico tenden a espantar. Os datos fornecidos polo PPdeG en diferentes épocas a este respecto son contundentes. Vexamos varios exemplos documentados:
15/03/2007 | O PPdeG (...) dirixiuse a Quintana e afirmou que "pode aforrar o millón de euros do concurso a través dunha fórmula: mandilóns a raias azuis e cunha estrela vermella de cinco puntas".

A partir do 01/03/2009 | (...) La casa con ojos y boca y la bandera gallega (...) le supuso al Gobierno gallego un total de (...) 300.000 (€).

22/08/2009 | Exactamente, la implementación de «A galiña azul» (...) le supuso al Gobierno gallego un total de «22.000 euros (...)»
Como se pode observar, exactamente o mesmo traballo (a imaxe corporativa das Galescolas Galiñas Azuis) custou nestes tres momentos 1.000.000, 300.000 e 22.000€, respectivamente.

Estes datos parecen certamente dramáticos para todos os empresarios de Artes Gráficas, pois demostra que a competencia para optar a contratos coa administración autonómica os está levando a un abaratamento dos seus servizos tal que apenas xustifican a permanencia da actividade.

Agora ben, o dato realmente aterrador desta crise chega ao tirar extrapolacións destes datos, que podedes ver reflexados na gráfica que vos facilitamos a continuación:
Efectivamente, amigos. De manterse esta progresión dos prezos, en poucos días o custo dunha imaxe corporativa (incluíndo realización de carteles, mochis, mandilóns e bolsas da merenda para miles de usuarios) será exactamente de cero euros.

Pero a vaticinada catástrofe do sector non se limitará a ter que traballar gratis dentro duns días. Poñendo como horizonte das previsións os meses vindeiros, sempre segundo a evolución dos prezos facilitada polo PP, serán as axencias de publicidade a que teñan que aboar cuantiosas sumas para optar aos concursos de deseño da Xunta de Galicia. De feito, se para mudar a imaxe corporativa das Galescolas Galiñas Azuis o noso goberno tivera agardado ao mes de outubro, a axencia de publicidade gañadora do concurso tería que pagarlle á administración autonómica arredor de 200.000 euros. E en adiante, estas cantidades aínda aumentarían exponencialmente.

3 comentarios:

  1. Só podo dicir que estou cloooocloooclo con estes datos, realmente cloo clooo cando cloooooooo, por moito que cloooocloooocloooo sexa un cloooocloooclooo.
    Dixen.

    ResponderEliminar
  2. jajaja moitos parabéns para o teu blogue!
    KOKOKOOOOOOO
    SAUDOS GALIÑAS!

    ResponderEliminar
  3. Espeluznante información. Menos mal que son barrendeiro.

    ResponderEliminar